Online mystery shopping legt knelpunten van jouw website of webshop bloot, zodat je de online ervaring van klanten kunt verbeteren.

Online Mystery
Shopping

De online customer journey is niets anders dan de reis van die een klant aflegt voor informatie of een aankoop. Hoe klanten deze reis beleven is afhankelijk van vele factoren. Want hoe simpel het ook klinkt, het blijft lastig om precies te achterhalen hoe een klant het na daadwerkelijk beleefd. Om dit te achterhalen, kun je gebruik maken van verschillende onderzoeken, waarbij online mystery shopping bewezen effectieve is.

Online mystery shopping is het doorlopen van de online journey door het zoeken naar de juiste informatie of het doen van een aankoop. Het doel is om zowel de functionele als emotionele beleving van een website te meten. Online webshopping is het uitgelezen middel om de tevredenheid van de klant te meten.

Hoe werkt mystery shopping op websites
Wanneer we middels mystery shopping websites onderzoeken, nemen we alle aspecten mee die de online klantervaring beïnvloeden. Met onze aanbevelingen kun je direct aan de slag.

Image

Omnichannel

Tegenwoordig zijn er dus veel meer kanalen die je moet inzetten om te voldoen aan de behoeften van je gasten. Het contact via diversen kanalen, apart of tegelijkertijd bepalen uiteindelijk de gastbeleving. Het contact op verschillende manieren heet omnichannel Juist om deze reden is het uitermate belangrijk om te onderzoeken of alle kanalen zorgen voor een juiste beleving.

De toekomst

De toekomst van retail is de integratie van internet en digitale diensten met het retailnetwerk.

Charles Dunstone
Image

Jouw website klaar voor de toekomst?

Wij vertellen je graag de mogelijkheden

Copyright ©2020 Redsupport