Wil je écht weten hoe consumenten jouw organisatie ervaren?

Mystery
Shopping

U wilt weten wat klanten van u vinden? Hoe zij hun customer journey ervaren, waar het goed gaat en waar het beter moet? Redsupport laat je ervaren wat je klanten beleven.

Mystery shopping wordt nog wel eens als negatief ervaren; Het is een moment opname, er wordt alleen een lijstje afgevinkt, de mysteryguest heeft echt geen kijk op ons werk.  En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Maar we moeten eerlijk zijn, het klopt ook. Tenminste, vroeger was het een lijstje waarmee de werknemer te horen kreeg wat hij of zij niet goed deed.

Wij bij Redsupport kijken niet naar een standaardlijstje, maar wij meten de klantbeleving van jouw organisatie. Een mystery shopper brengt een bezoek aan de locatie en de focus bij dat bezoek ligt op de ontvangst, de interactie en de commerciële kansen die geboden worden. De uitslag van dit bezoek zetten wij om in kansen.

Image

Verschillende Scenario’s

Het is interessant om een mysteryguest bezoek te doorlopen met verschillende scenario’s en verschillende gasten. Dit levert namelijk een grote verscheidenheid aan informatie en stelt je in staat om gastvrijheid vorm te geven vanuit het oogpunt van de gast.

Altijd één stap voor zijn

Weet iedere keer jouw klant te verassen, voor hij jouw verrast.

Dennis, Redsupport
Image

Een mystery shopper op jouw locatie?

Wij vertellen je graag de mogelijkheden

Copyright ©2020 Redsupport