Gastbeleving

Is altijd een stap voorruit denken.

Mystery
Guest

Hoe beleven jouw gasten een bezoek aan jouw organisatie? Hoe is het gesteld met de gastvrijheid? Wat vindt de gast van het interieur en het exterieur? En van het eten? Weet je jouw gast in te pakken met een goede ontvangst en een duidelijk concept? En hoe zit het met de hygiëne? Tijdens een mystery visit wordt jouw organisatie beoordeeld door de ogen van de gast. Op diverse onderwerpen wordt gelet. De mystery guest zijn specifiek getraind in het beoordelen van jouw organisatie. Van het resultaat ontvang je een uitgebreid advies rapport. Hierin worden de criteria meegenomen zoals vooraf besproken en vergleken met de concurrent. Waardoor het oppakken van de feedback snel en doelgericht uitgevoerd kan worden. Ga dus snel aan de gang om je gastbeleving te verbeteren en je concurrent voor te blijven.

 

Image

Het belang
van herhaling

Een bezoek door een mysteryguest is altijd een moment opname. Dit is wel dezelfde ervaring als hoe iedere willekeurige gast deze kan ervaren. Net als dat je wil dat je gasten terugkomen, is het ook belangrijk dat een bezoek van een mysteryguest wordt herhaald. Wij raden dan ook aan om een bezoek minimaal twee keer per jaar te laten plaatsvinden. Zo leg je de basis en kan je blijven optimaliseren.

Tevreden gasten behouden

Er gaat een tijd overheen om een gast aan je te binden, maar binnen een paar seconde kan je hem kwijtraken.

Renate, Redsupport
Image

Een mystery guest ontvangen?

Wij vertellen je graag de mogelijkheden

Copyright ©2020 Redsupport