Maak van iedere booking
een commercieel moment

Mystery
Booking

Het vastleggen van een booking is niet het belangrijkste bij een booking. Je gast heeft namelijk voorpret gehad en een deel van de guest journey doorlopen. Je gast heeft van jou gehoord via familie of vrienden of ze zijn lekker gemaakt via jouw eigen website. Als ze dan bij jou gaan boeken, willen ze meer. Ze willen de beleving waarover ze gehoord of gezien hebben.

Een booking is een start, maar je maak je klant blij door te vertellen wat zijn of haar veblijf nog leuker kan maken. Als je de gast aan de telefoon hebt, geeft dan de opties door. Voelt je niet bezwaard want je geeft je gast wat ze toch al verwacht hadden.

Kijk je online, geef dan het liefst direct de opties. Je ziet nu vaak dat dit achteraf gebeurt via een mail of bij hun online booking. Zo jammer, want dat verkleint de kans dat er nog voor een optie wordt verkozen.

Image

Het belang
van vragen

Het contact met de gast is altijd zeer beperkt en gebeurt vaak telefonisch of online. Maak dit contact zelf langer en vooral belangrijker. Een booking plaatsen is één ding, maar je gast wat extra’s bieden waar ze zelf nog niet aan hebben gedacht, dat maakt jou uniek.

Vergeten

Mensen vergeten wat je zei en wat je voor ze gedaan heb, maar ze vergeten nooit het gevoel dat jij ze gegeven heb.

Maya Angelou
Image

Meer uit een booking halen?

Wij vertellen je graag de mogelijkheden

Copyright ©2020 Redsupport