Een telefoongesprek kan de eerste indruk
van een klant maken of breken

Mystery
Bereikbaarheid

Mystery bereikbaarheid beoordeelt het gevoel wat een klant of gast aan het contact over houd. Of dat nu via de telefoon, mail of chat gebeurt. Hoe verloopt het contact, worden we vriendelijk en correct geholpen? Stellen medewerkers relevante vragen om de juiste informatie of het beste advies te kunnen geven? En hoe staat het met de telefonische bereikbaarheid van medewerkers?

Een specifiek onderdeel van mystery bereikbaarheid is dan ook mystery calling. Hoelang duurt het voordat de telefoon wordt opgenomen? Krijgt de beller de juiste persoon aan de lijn? De telefonische bereikbaarheidsdienst is daarmee niet alleen een goede graadmeter om na te gaan of medewerkers telefonische bereikbaar zijn, maar ook hoe snel een klant wordt geholpen. Met die resultaten kun je direct aan de slag of over gaan tot een training om de kansen te pakken

Image

Omnichannel

Tegenwoordig zijn er dus veel meer kanalen die je moet inzetten om te voldoen aan de behoeften van je gasten. Het contact via diversen kanalen, apart of tegelijkertijd bepalen uiteindelijk de gastbeleving. Het contact op verschillende manieren heet omnichannel Juist om deze reden is het uitermate belangrijk om te onderzoeken of alle kanalen zorgen voor een juiste beleving.

Bereikbaar

Dat ik bereikbaar voor je bent wil nog niet zeggen dat ik te bereiken bent.

Dennis, Redsupport
Image

weten hoe goed jij te bereiken bent?

Wij vertellen je graag de mogelijkheden

Copyright ©2020 Redsupport