Direct resultaat door mystery shopping met feedback

 

Direct
Feedback

Welke indruk maken jouw medewerkers op klanten? Met direct feedback mystery shopping kom je dit direct te weten. De mystery shopper voert een normaal bezoek uit op jouw locatie. Daarna maakt hij zich bekend bij de vestigingsmanager en/ of de medewerker en volgt een feedbackgesprek waarbij de rapportage wordt besproken. De kansen worden zo direct besproken terwijl het bezoek vers in het geheugen ligt.

Direct feedback is dus eigenlijk een mysteryshop bezoek met coaching on the job. Het grootste verschil in dit bezoek zit hem dan ook in de mystery geust die de locatie bezoekt. Hiervoor selecteren wij mensen die ruime ervaring hebben in jouw branche en in staat zijn hun visie en kennis over te brengen op jouw werknemers.
Image

De kracht
van feedback

De mening van je klant is goud waard. Een medewerker die weet hoe hij of zij overkomt kan daar voor zorgen.

Door middel van persoonlijke feedback maken we de medewerker bewust van wat hij goed doet en waar er kansen voor verbetering liggen.

De beste klantbeleving

Het gaat er niet om wat jij je klant verkoopt, maar hoe het product bij de wensen van de klant past.

Renate, Redsupport
Image

Een Mystery Shop met direct feedback

Wij vertellen je graag de mogelijkheden

Copyright ©2020 Redsupport