Bij Redsupport hebben we een voorliefde als het gaat om recreatie. Er alles aan doen om je gasten een zo’n leuk mogelijke vrijetijd besteding te laten ervaren.  Wij zijn gepassioneerd in het begeleiden van bij het verbeteren van jouw klantbelevingen.

Wij luisteren hierbij naar de wensen en de feedback van jouw gasten en vertalen deze naar uitvoerbare acties.

Retail en
Klantbeleving

Door interesse te tonen in jouw klanten laat je zien dat je de tijd neemt om hen zo goed mogelijk verder te helpen. Benader ze alsof het een goede bekende is, vraag hoe het met ze gaat en vraag waarmee je ze kan helpen. Probeer erachter te komen wat jouw klant drijft om een aankoop te doen om zo tot het beste advies te komen. Komt jouw klant zich oriënteren en wilt hij of zij zelf kijken? Blijf dan een beetje op de achtergrond, maar verlies je klant niet uit het oog. Door goed op de lichaamstaal te letten, weet je wanneer je ze weer kan benaderen. Zorg in elk geval altijd voor wat gezelligheid, maar pas jouw mate van interactie aan op wat jouw klant op dat moment nodig heeft.

Zorg voor een positieve laatste indruk.
 

Een eerste indruk is belangrijk, maar de laatste indruk ook! Wanneer mensen met een positief gevoel weggaan is dat hun laatste associatie met jou of je bedrijf. Maak het betaalmoment bijvoorbeeld extra speciaal door een handgeschreven briefje bij de rekening te voegen waarbij je ze bedankt voor hun bezoek. Of zorg voor een gepersonaliseerd cadeautje. Vraag tot slot altijd hoe je klant hun bezoek hebben ervaren en of ze tevreden zijn. Begeleid ze naar de deur om te laten merken dat ze echt welkom waren en nodig ze vervolgens uit om terug te komen.

De hele beleving van een klant zit ‘m vaak in de kleine dingen. Wees creatief en geef je klanten alle aandacht die ze verdienen. Alleen zo zorg jij ervoor dat jouw klanten terugkomen en jou aanraden bij hun familie en vrienden. Alleen zo creëer jij een fan!

Redsupport helpt jou te excelleren
op het juiste moment

Elke customer journey heeft een aantal cruciale momenten. Dit is het moment waarop de customer experience valt of staat en voor het vervolg van de rest van de reis. Ga op zoek naar de cruciale momenten in jouw organisatie. Ons customer journey onderzoek laat je zien waar die momenten liggen.
Door op de juiste momenten te excelleren, maak je het verschil en ga je de verbetering in je resultaten zien.


Weten hoe we jou kunnen helpen?

Ons aanbod

Redsupport heeft alles in huis om jou gastbeleving te verbeteren, we geven dan ook graag een kleine impressie van onze diensten.

Customer Experience

Het product is wat je klant koopt, jouw service is iets waar de klant over praat

Dennis, Redsupport
Image

Heeft u vragen of opmerkingen

Wij staan klaar om u te helpen

Copyright ©2020 Redsupport