Bij Redsupport hebben we een voorliefde als het gaat om recreatie. Er alles aan doen om je gasten een zo’n leuk mogelijke vrijetijd besteding te laten ervaren.  Wij zijn gepassioneerd in het begeleiden van bij het verbeteren van jouw klantbelevingen.

Wij luisteren hierbij naar de wensen en de feedback van jouw gasten en vertalen deze naar uitvoerbare acties.

Recreatie en
Gastbeleving

Gastbeleving staat voor de ervaring die een gast heeft en de wijze waarop de gast is behandeld. Het wordt steeds belangrijker om je gasten een bepaalde beleving te bieden, en om ze meer te bieden dan enkel een product of dienst. Het continu bijstellen van deze beleving is dan ook erg belangrijk voor jou als organisatie. De beleving en de wijze hoe je daarop inspeelt is een belangrijke manier om je te onderscheiden.
De eerste stap in veranderen is luisteren.
 
Als je de gastbeleving wilt optimaliseren zal je van je gast moeten weten hoe hij het op dit moment heeft beleefd en wat hij eigenlijk graag zou willen beleven. Dat is onze kijk op het verbeteren van de gastbeleving. Dat vergt een andere aanpak dan dat je misschien gewend was. Wat je vaak nog hoort “wij weten wat onze gasten willen”. Het is een totaal andere manier van omgaan met de wensen en behoeften van je gasten. Door de ogen van je gasten naar je eigen organisatie kijken, dat is waar het verbeteren van de gastbeleving mee begint.

Redsupport helpt jou te groeien
in commerciële gastvrijheid

Je gasten en warm welkom bezorgen of je gast op de eerste plaats zetten, dat zit hopelijk goed. Maar wat als we het nou gaan hebben over commerciële gastvrijheid? Bied jij je gast een extra dienst aan als ze bij je boeken of als ze er zijn, bied jij je gasten dan alles aan wat je als organisatie te bieden hebt of wil je niet te opdringerig zijn?

Weten hoe we jou kunnen helpen?

Ons aanbod

Redsupport heeft alles in huis om jou gastbeleving te verbeteren, we geven dan ook graag een kleine impressie van onze diensten.

Gastvrijheid verhogen

De gastvrijheid verhogen vraagt om iets anders. zoek naar de verbinding en maak een band met jouw gasten. Die band is bepalend voor de gastbeleving en komt alleen tot stand door naar je gast te luisteren, te begrijpen en een stukje humor. Pas dan zal de gast na het verlaten met een glimlach terugkomen.

Dennis, Redsupport
Image

Heeft u vragen of opmerkingen

Wij staan klaar om u te helpen

Copyright ©2020 Redsupport