Een goede
Gastenservice

is erg belangrijk om je te onderscheiden van de concurrentie. Het inrichten van een goede gastenservice die afgestemd is op wat je gast verwacht is lastig. Als je wilt gaan verbeteren, waar begin je dan? Wij kunnen je ondersteunen en antwoorden geven om zo het gast contact te optimaliseren.
Het belang van een goede gastenservice

Gasten gaan steeds minder voor alleen een product of een dienst. De beleving die ze daarbij hebben is steeds belangrijker. Waarom boek je altijd je weekendje weg bij dezelfde organisatie of bezoek je hetzelfde theater. Bieden ze u iets anders? Zijn ze de goedkoopste? Waarschijnlijk doet u dit al jaren omdat ze je een goed gevoel geven. Een als je dan gaat reserveren, krijg je een vrolijke dame aan de lijn die je te woord staat. Vanaf dat moment begint namelijk al de voorpret.

Dat is precies waarom een goede gastenservice belangrijk is. Het persoonlijk contact dat daar plaatsvindt maakt of breekt de gastbeleving en daarmee de relatie met je gast. Je product of dienst kan nog zo goed zijn, als je service niet aansluit bij wat je gasten willen zul je altijd kansen missen. Verbeteren is daarom een doorlopend proces.

Wat is werken aan gastvrijheid

Elke organisatie is uniek, een standaardoplossing of concept voor gastvijheid is er niet. In grote lijnen worden gedrag, service en omgeving op elkaar afgestemd, zodat er een optimale beleving ontstaat. Tegenwoordig verwacht een gast namelijk meer dan alleen een vriendelijke glimlach en goede service en is een mooi hotel of een fijne werkplek niet meer genoeg. Het gaat om het creëren van een plek waar gasten zich thuis voelen en het beste uit zichzelf kunnen halen. Een plek waar mensen aangenaam verrast worden. Zorgen voor dat “extra koekje bij de koffie”.

redsupport-gastbeleving.jpg

Daarom Redsupport

  • Praktisch & resultaatgericht
  • Gedreven ervaren medewerkers
  • Open, eerlijk en dynamisch
  • Gericht op commerciële gastvrijheid
  • Doelgericht aanbod

Gratis Mystery Call

Wij beoordelen uw gastenservice op een aantal punten en u krijgt van ons een mooi rapport… Gewoon Gratis en voor niks.

Doordat we leven in een steeds veranderd tijdperk, moeten we steeds meer doen om gasten en medewerkers aan ons te binden. Gastvrijheid is hierin het sleutelwoord. Het is de kunst om een gast of medewerker niet slechts tevreden te stellen, maar door ze een stap voor te zijn en hun verwachtingen te overtreffen.

Redsupport
Copyright ©2020 Redsupport