Training

Klantgerichte organisaties zijn het meest succesvol. Dit is niet verwonderlijk, want een klantgerichte organisatie zorgt ervoor dat zijn klant tevreden de deur uit gaat, terug komt en positief over je zal praten. 

Redsupport onderzoekt niet alleen uw klantgerichtheid, maar heeft ook een compleet training 's aanbod voor u en uw medewerkers. Om namelijk boven de massa uit te steken, moet je je focussen op het creëren en leveren van een bijzondere klantbeleving. Die klantbeleving ontstaat wanner je er volledig achter staat. Je moet het werkelijk geloven, het leven, laten zien en laten ervaren. In zo’n bijzondere klantervaring waarin de klant, voor die paar minuten, voelt dat hij centraal staat en de verkoper hem begrijpt.

Wij kunnen u dan ook verschillende trainingen aanbieden om dit te bewerkstellen. De trainingen worden in een groep gegeven van één organisatie, maar kan ook bestaan uit verschillende individuen. In ons aanbod zitten een aantal standaard trainingen, maar wij kunnen  ook een training op maat maken naar uw wensen.

Informeer naar de mogelijkheden.

 

 

Onderzoeken

Nadat  duidelijk geworden is wat u van ons verwacht en wat u onderzocht wil hebben gaan we over tot het onderzoeken. Vaak door onze business scan in te zetten komt er al een hoop naar voren. Maar wilt u dieper op een onderwerp ingaan, kunt u ook onze mystery shoppers inzetten of ons undercover mee laten draaien binnen uw organisatie.

Rapportage

Zodra de onderzoeken zijn afgerond en wij alle benodigde informatie hebben verzameld, gaan wij dit omzetten tot een duidelijke en heldere rapportage. Dit kunnen wij u in een verslag toezenden  of bespreken op locatie met behulp van een presentatie. Wat u ook kiest, wji zorgen er voor dat iedere laag van de organisatie de juiste informatie op het juiste moment ontvangt.

Doorvoeren

U heeft dan nu een rapport met plan van aanpak op uw bureau liggen. Natuurlijk wilt u aan de slag met de resultaten.  Wij staan eventueel klaar om samen met u verbeteringen door te voeren en groei te realiseren. Wij komen met een plan van aanpak of maken deze samen met u. Hierna zullen wij de vertaling maken naar de werkvloer en deze begeleiden. 

Klantbeleving

We zien de afgelopen jaren steeds vaker dat organisaties hun best doen om “de klant centraal” te stellen. Vaak vanuit de gedachte: wij weten wat goed is voor onze klant en wij richten onze business zo in zoals dat goed is voor de klant. Door het grote aanbod van bedrijven en de opkomst van de vele online verkoopsite's, is er de laatste jaren veel veranderd. De klant is mondiger en weet wat hij wil en zoekt. Ze komen nog naar de winkels en hotel- horeca gelegen heden om juist de klantbeleving nog te ervaren en het je daardoor te gunnen.

Door de ogen van een klant naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de klantbeleving mee begint.