Partner programma

Wilt u klanten adviseren over het gebruik van onze diensten en contact realiseren tussen Bedrijven/organisaties en Redsupport? Met het partnerprogramma van Redsupport bieden we de juiste informatie en support voor een succesvolle samenwerking.

Met het Redsupport partnerprogramma: 

  • Kunt u kwalitatief goede diensten aanbieden.
  • Krijg je commissie voor elke opdracht die je aandraagt.
  • Kun je gemakkelijk gebruik maken van je eigen netwerk.
  • Kun je de ingebrachte klant een mooie herhaalopdracht aanbieden.

Partner worden?

Als partner adviseert u klanten over Redsupport. Dit kan gaan over de diensten mysteryshopping, Locatie of online onderzoek en het geven van diversen trainingen of een combinatie daarvan. Wij zullen u ondersteunen in het proces met de benodigde informatie en documentatie. De klant sluit uiteindelijk een overeenkomst af bij Redsupport en u ontvangt daarvoor commissie.

Als Partner heb je een eigen inbreng van € 99,- per jaar.

 

Waarom dit Partner programma?

Door het benaderen van bedrijven/organisaties of het gebruik van je eigen netwerk, kan je gemakkelijk klanten benaderen. De inleg is relatief erg laag en is door 1 of 2 kleine opdrachten al terug verdient. Bij een grotere offerte maak je bij de eerste offerte al flinke winst.

Door weinig inspanning kan je al een aardig wat (extra) verdienen.

 

Voor wie?

Dit partner programma is zeer geschikt voor mensen met al een groot netwerk van ondernemers of studenten in een commerciële richting die graag wat bijverdienen.

Ben je zeer klantgericht en zie je commerciële kansen?

 

Meld je dan nu hier aan!

 

Onderzoeken

Nadat  duidelijk geworden is wat u van ons verwacht en wat u onderzocht wil hebben gaan we over tot het onderzoeken. Vaak door onze business scan in te zetten komt er al een hoop naar voren. Maar wilt u dieper op een onderwerp ingaan, kunt u ook onze mystery shoppers inzetten of ons undercover mee laten draaien binnen uw organisatie.

Rapportage

Zodra de onderzoeken zijn afgerond en wij alle benodigde informatie hebben verzameld, gaan wij dit omzetten tot een duidelijke en heldere rapportage. Dit kunnen wij u in een verslag toezenden  of bespreken op locatie met behulp van een presentatie. Wat u ook kiest, wji zorgen er voor dat iedere laag van de organisatie de juiste informatie op het juiste moment ontvangt.

Doorvoeren

U heeft dan nu een rapport met plan van aanpak op uw bureau liggen. Natuurlijk wilt u aan de slag met de resultaten.  Wij staan eventueel klaar om samen met u verbeteringen door te voeren en groei te realiseren. Wij komen met een plan van aanpak of maken deze samen met u. Hierna zullen wij de vertaling maken naar de werkvloer en deze begeleiden. 

Klantbeleving

We zien de afgelopen jaren steeds vaker dat organisaties hun best doen om “de klant centraal” te stellen. Vaak vanuit de gedachte: wij weten wat goed is voor onze klant en wij richten onze business zo in zoals dat goed is voor de klant. Door het grote aanbod van bedrijven en de opkomst van de vele online verkoopsite's, is er de laatste jaren veel veranderd. De klant is mondiger en weet wat hij wil en zoekt. Ze komen nog naar de winkels en hotel- horeca gelegen heden om juist de klantbeleving nog te ervaren en het je daardoor te gunnen.

Door de ogen van een klant naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de klantbeleving mee begint.