Onze klanten

Onze klanten zijn moeilijk in één woord te benoemen. Het bedrijf of de organisatie moet voor ons de consument voorop hebben staan en bereid zijn kritisch naar zichzelf te laten kijken.

Dit laatste lijkt ook het meest logisch, aangezien je al rond aan het zoeken bent voor een onderzoek- adviesbureau. Toch zit hier ook wel de valkuil. In de praktijk zien we vaak gebeuren dat een bedrijf wel wil onderzoeken waar er ruimte is voor verbetering, maar we toch kreten hoor zoals; "maar dat doen we al zo lang",  "dat werkt toch niet echt",  "dat wil het personeel nooit".

Dit is ook een logisch gevolg, iedereen wil immers verbeteren, maar veranderen is toch altijd eng. Dit begrijpen wij maar al te goed en zullen nooit enorme verandering aandragen en u ondersteunen met de kleine aanpassingen.

Nu dan enige uitleg over het eerste stukje, de consument! Dit is nog een heel ruim begrip, want zou je gaan zoeken op consument, vind je letterlijk dit; "Consumenten zijn personen die goederen en diensten consumeren." Omdat dit bijna nog iedereen omvat, zullen wij dit iets verder toelichten.

Wat voor ons belangrijk is, is de beleving van een persoon. Dit kan dan bijvoorbeeld iemand zijn die een winkel of warenhuis binnen stapt, iemand die ergens een hapje gaat eten of blijft slapen, een dagje naar een pretpark gaat of een bezoek naar een instelling of ziekenhuis.

Zo zijn er natuurlijk nog veel meer voorbeelden te noemen, maar de persoon moet voorop staan. Mocht u twijfelen of wij ook u kunnen helpen? neem dan vooral contact met ons op, u krijgt van ons altijd een eerlijk antwoord!