Hoe werken wij

Redsupport is een onderzoek en adviesbureau en kunnen u de meest uiteenlopende diensten leveren. Van het inzetten van een mysteryshopper tot undercover meedraaien in uw organisatie. Uw organisatie onder de loep nemen met onze business scan of het bijwonen van uw besprekingen om direct advies te kunnen geven. Daarna zijn wij in staat om iedere verandering of aanpassing te begeleiden. Niets is ons vreemd. Voor elk vraagstuk bieden wij een oplossing.
 
Iedere organisatie is anders en zo heeft ook iedereen zijn eigen visie hoe zijn organisatie moet werken. Wij zijn er dan ook niet om deze visie te veranderen en gelijk te trekken, integendeel zelfs. De visie van een organisatie maakt de organisatie. Wij zijn er dan ook alleen om deze visie te optimaliseren en te vertalen naar de werkvloer.
 
Wij houden van eerlijkheid, duidelijkheid en eenvoud. Onze onderzoeken en rapportages zullen vanaf dag 1 duidelijk zijn en u ontvangt van ons een verslag en een plan van aanpak, dus geen dik rapport waar weinig mee wordt gedaan en wat al snel in de kast belandt.  Hier besteden wij veel aandacht en toewijding aan. Een goede samenwerking met de opdrachtgever en Redsupport is daarvoor een belangrijke pijler om optimaal resultaat te behalen.

Onderzoeken

Nadat  duidelijk geworden is wat u van ons verwacht en wat u onderzocht wil hebben gaan we over tot het onderzoeken. Vaak door onze business scan in te zetten komt er al een hoop naar voren. Maar wilt u dieper op een onderwerp ingaan, kunt u ook onze mystery shoppers inzetten of ons undercover mee laten draaien binnen uw organisatie.

Rapportage

Zodra de onderzoeken zijn afgerond en wij alle benodigde informatie hebben verzameld, gaan wij dit omzetten tot een duidelijke en heldere rapportage. Dit kunnen wij u in een verslag toezenden  of bespreken op locatie met behulp van een presentatie. Wat u ook kiest, wji zorgen er voor dat iedere laag van de organisatie de juiste informatie op het juiste moment ontvangt.

Doorvoeren

U heeft dan nu een rapport met plan van aanpak op uw bureau liggen. Natuurlijk wilt u aan de slag met de resultaten.  Wij staan eventueel klaar om samen met u verbeteringen door te voeren en groei te realiseren. Wij komen met een plan van aanpak of maken deze samen met u. Hierna zullen wij de vertaling maken naar de werkvloer en deze begeleiden. 

Klantbeleving

We zien de afgelopen jaren steeds vaker dat organisaties hun best doen om “de klant centraal” te stellen. Vaak vanuit de gedachte: wij weten wat goed is voor onze klant en wij richten onze business zo in zoals dat goed is voor de klant. Door het grote aanbod van bedrijven en de opkomst van de vele online verkoopsite's, is er de laatste jaren veel veranderd. De klant is mondiger en weet wat hij wil en zoekt. Ze komen nog naar de winkels en hotel- horeca gelegen heden om juist de klantbeleving nog te ervaren en het je daardoor te gunnen.

Door de ogen van een klant naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de klantbeleving mee begint.