Wie zijn wij

Bij advies aan ondernemers staat de ontwikkeling, professionalisatie en de voorbereiding op de toekomst van de organistatie centraal. Om ook in de toekomst gezond en winstgevend te zijn, onderzoek en adviseren wij startende en bestaande ondernemers.

Met dit in ons achterhoofd zijn wij begonnen aan RedSupport. Wij zijn Renate en Dennis van der Heiden. Beide komen we uit een familie van ondernemers uit de Retail. Het ondernemerschap is ons dan ook met de paplepel ingegoten en beide hebben wij de goede en de minder goede kanten hiervan mogen ondervinden.

Het is dan misschien ook niet vreemd dat wij elkaar hebben leren kennen op de werkvloer. Het kon dan ook haast niet uitblijven dat het ondernemerschap toch begon te kriebelen. Wij hebben niet gekozen om zelf wat te beginnen in de Retail, maar juist om onze ervaring en opgedane kennis over te brengen op een open, duidelijke en enthousiaste manier.

 

 

Onderzoeken

Nadat  duidelijk geworden is wat u van ons verwacht en wat u onderzocht wil hebben gaan we over tot het onderzoeken. Vaak door onze business scan in te zetten komt er al een hoop naar voren. Maar wilt u dieper op een onderwerp ingaan, kunt u ook onze mystery shoppers inzetten of ons undercover mee laten draaien binnen uw organisatie.

Rapportage

Zodra de onderzoeken zijn afgerond en wij alle benodigde informatie hebben verzameld, gaan wij dit omzetten tot een duidelijke en heldere rapportage. Dit kunnen wij u in een verslag toezenden  of bespreken op locatie met behulp van een presentatie. Wat u ook kiest, wji zorgen er voor dat iedere laag van de organisatie de juiste informatie op het juiste moment ontvangt.

Doorvoeren

U heeft dan nu een rapport met plan van aanpak op uw bureau liggen. Natuurlijk wilt u aan de slag met de resultaten.  Wij staan eventueel klaar om samen met u verbeteringen door te voeren en groei te realiseren. Wij komen met een plan van aanpak of maken deze samen met u. Hierna zullen wij de vertaling maken naar de werkvloer en deze begeleiden. 

Klantbeleving

We zien de afgelopen jaren steeds vaker dat organisaties hun best doen om “de klant centraal” te stellen. Vaak vanuit de gedachte: wij weten wat goed is voor onze klant en wij richten onze business zo in zoals dat goed is voor de klant. Door het grote aanbod van bedrijven en de opkomst van de vele online verkoopsite's, is er de laatste jaren veel veranderd. De klant is mondiger en weet wat hij wil en zoekt. Ze komen nog naar de winkels en hotel- horeca gelegen heden om juist de klantbeleving nog te ervaren en het je daardoor te gunnen.

Door de ogen van een klant naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de klantbeleving mee begint.