Basic scan

Consumenten en gasten worden steeds kritischer. Ze zijn minder trouw en gaan sneller shoppen. Dit kan zijn om de prijs, maar gelukkig ook steeds nog om de manier waarop ze geholpen worden. Gaat het ze namelijk om de prijs, bestellen ze wel online.

Met dit in uw achterhoofd moet u zorgen dat ook echt alles klopt op uw locatie. Maar bedrijfsonderzoek is duur, en niet geschikt voor de kleine zelfstandige? Dan hebben wij de perfecte oplossing voor u.

Durft u kritisch te laten kijken naar uw onderneming? Vraag dan vandaag de quickscan nog aan.

Wij gaan dan eerst het gesprek met u aan over wat uw visie en doelen zijn.

Daarna krijgt u een:

• Locatie onderzoek

• Mystery bezoek

• Conclusie

• Advies

De conclusie en het advies zullen altijd duidelijk en makkelijk uitvoerbaar zijn, zodat u met vaak kleine veranderingen al een groot verschil zult merken.

Een quickscan kunt u al laten uitvoeren vanaf €395,-*. Dit hoeft dus geen reden meer te zijn om niet uw onderneming eens te laten onderzoek.

 

* Prijs is gebaseerd op winkel of horeca. Voor overige prijzen kunt u vrijblijvend contact opnemen.

 

Onderzoeken

Nadat  duidelijk geworden is wat u van ons verwacht en wat u onderzocht wil hebben gaan we over tot het onderzoeken. Vaak door onze business scan in te zetten komt er al een hoop naar voren. Maar wilt u dieper op een onderwerp ingaan, kunt u ook onze mystery shoppers inzetten of ons undercover mee laten draaien binnen uw organisatie.

Rapportage

Zodra de onderzoeken zijn afgerond en wij alle benodigde informatie hebben verzameld, gaan wij dit omzetten tot een duidelijke en heldere rapportage. Dit kunnen wij u in een verslag toezenden  of bespreken op locatie met behulp van een presentatie. Wat u ook kiest, wji zorgen er voor dat iedere laag van de organisatie de juiste informatie op het juiste moment ontvangt.

Doorvoeren

U heeft dan nu een rapport met plan van aanpak op uw bureau liggen. Natuurlijk wilt u aan de slag met de resultaten.  Wij staan eventueel klaar om samen met u verbeteringen door te voeren en groei te realiseren. Wij komen met een plan van aanpak of maken deze samen met u. Hierna zullen wij de vertaling maken naar de werkvloer en deze begeleiden. 

Klantbeleving

We zien de afgelopen jaren steeds vaker dat organisaties hun best doen om “de klant centraal” te stellen. Vaak vanuit de gedachte: wij weten wat goed is voor onze klant en wij richten onze business zo in zoals dat goed is voor de klant. Door het grote aanbod van bedrijven en de opkomst van de vele online verkoopsite's, is er de laatste jaren veel veranderd. De klant is mondiger en weet wat hij wil en zoekt. Ze komen nog naar de winkels en hotel- horeca gelegen heden om juist de klantbeleving nog te ervaren en het je daardoor te gunnen.

Door de ogen van een klant naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de klantbeleving mee begint.