Mystery shopping

Zijn uw klanten tevreden? Benutten uw medewerkers commerciële kansen? Mystery shopping brengt de beleving van uw klanten in beeld.

Iemand van ons team wordt als anonieme klant/gast ingezet om zo nauwkeurig mogelijk uw organisatie te beoordelen. Onze mystery shoppers zullen zich ten alle tijden als consumenten gedragen en toetsen tijdens hun hele bezoek op vooraf afgesproken criteria. Deze criteria worden met u afgesproken gebaseerd op uw eigen visie en onze kennis. 

Mystery shopping 2.0

Al jaren gebeurt mystery shopping op de zelfde manier. Je kan online opgeven als mystery shopper, je krijgt  een vragenlijst of een kort telefoontje en je kan beginnen.

Best gek eigenlijk, dat dit al jaren op deze manier gebeurt. Er is dus niet precies bekend wie er over de vloer komt en wat voor ervaring deze persoon heeft. Wij van Redsupport vinden dan ook dat dit anders kan en moet. Als wij bij u mystery shoppersover de vloer laten komen, weten wij precies wie dat is. Al onze mystery shoppers hebben wij persoonlijk ontmoet en leren kennen. Het zijn ook mensen met ervaring uit de retail of horeca.

Onderzoeken

Nadat  duidelijk geworden is wat u van ons verwacht en wat u onderzocht wil hebben gaan we over tot het onderzoeken. Vaak door onze business scan in te zetten komt er al een hoop naar voren. Maar wilt u dieper op een onderwerp ingaan, kunt u ook onze mystery shoppers inzetten of ons undercover mee laten draaien binnen uw organisatie.

Rapportage

Zodra de onderzoeken zijn afgerond en wij alle benodigde informatie hebben verzameld, gaan wij dit omzetten tot een duidelijke en heldere rapportage. Dit kunnen wij u in een verslag toezenden  of bespreken op locatie met behulp van een presentatie. Wat u ook kiest, wji zorgen er voor dat iedere laag van de organisatie de juiste informatie op het juiste moment ontvangt.

Doorvoeren

U heeft dan nu een rapport met plan van aanpak op uw bureau liggen. Natuurlijk wilt u aan de slag met de resultaten.  Wij staan eventueel klaar om samen met u verbeteringen door te voeren en groei te realiseren. Wij komen met een plan van aanpak of maken deze samen met u. Hierna zullen wij de vertaling maken naar de werkvloer en deze begeleiden. 

Klantbeleving

We zien de afgelopen jaren steeds vaker dat organisaties hun best doen om “de klant centraal” te stellen. Vaak vanuit de gedachte: wij weten wat goed is voor onze klant en wij richten onze business zo in zoals dat goed is voor de klant. Door het grote aanbod van bedrijven en de opkomst van de vele online verkoopsite's, is er de laatste jaren veel veranderd. De klant is mondiger en weet wat hij wil en zoekt. Ze komen nog naar de winkels en hotel- horeca gelegen heden om juist de klantbeleving nog te ervaren en het je daardoor te gunnen.

Door de ogen van een klant naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de klantbeleving mee begint.