Locatie onderzoek

Welke locatie past het beste bij uw bedrijf en uw bedrijfsprocessen? De keuze van een goede locatie is niet gemakkelijk. Het is onder meer afhankelijk van vele factoren zoals de kosten, bereikbaarheid, groeimogelijkheden en de indeling van het pand.  Naast deze belangrijke keuzes is het ook belangrijk om de balans in alle wensen samen te brengen.

Om u een indruk te geven van onze werkwijze op het gebied van locatie onderzoek  zullen wij onze onderzoeken toelichten.

Ten eerste gaan wij met u in gesprek over wat uw wensen zijn, denk hierbij o.a. aan uitstraling en je positionering in de markt. vervolgens zal de locatie bezocht worden of wordt er gekeken naar een optie van de locatie. Indien gewenst doen wij onderzoek onder consumenten, mede ondernemers of bij gemeente. Bij bestaande locaties wordt ook gekeken naar de customer journey, uitstraling en de klantbeleving. 

 

Onderzoeken

Nadat  duidelijk geworden is wat u van ons verwacht en wat u onderzocht wil hebben gaan we over tot het onderzoeken. Vaak door onze business scan in te zetten komt er al een hoop naar voren. Maar wilt u dieper op een onderwerp ingaan, kunt u ook onze mystery shoppers inzetten of ons undercover mee laten draaien binnen uw organisatie.

Rapportage

Zodra de onderzoeken zijn afgerond en wij alle benodigde informatie hebben verzameld, gaan wij dit omzetten tot een duidelijke en heldere rapportage. Dit kunnen wij u in een verslag toezenden  of bespreken op locatie met behulp van een presentatie. Wat u ook kiest, wji zorgen er voor dat iedere laag van de organisatie de juiste informatie op het juiste moment ontvangt.

Doorvoeren

U heeft dan nu een rapport met plan van aanpak op uw bureau liggen. Natuurlijk wilt u aan de slag met de resultaten.  Wij staan eventueel klaar om samen met u verbeteringen door te voeren en groei te realiseren. Wij komen met een plan van aanpak of maken deze samen met u. Hierna zullen wij de vertaling maken naar de werkvloer en deze begeleiden. 

Klantbeleving

We zien de afgelopen jaren steeds vaker dat organisaties hun best doen om “de klant centraal” te stellen. Vaak vanuit de gedachte: wij weten wat goed is voor onze klant en wij richten onze business zo in zoals dat goed is voor de klant. Door het grote aanbod van bedrijven en de opkomst van de vele online verkoopsite's, is er de laatste jaren veel veranderd. De klant is mondiger en weet wat hij wil en zoekt. Ze komen nog naar de winkels en hotel- horeca gelegen heden om juist de klantbeleving nog te ervaren en het je daardoor te gunnen.

Door de ogen van een klant naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de klantbeleving mee begint.