Onderzoek

Wist u dat 1/3 van de consumenten zijn aankopen van te voren daad werkelijk bedenkt? Dit houd dus in dat 2/3 van de consumenten hun aankoop spontaan doet.

Hierboven op is het zo dat bijna 70% geen aankoop zal doen als de beleving niet goed is. Dit in het achterhoofd houden, is het dus van enorm belang dat alles klopt binnen uw bedrijf. Natuurlijk is hier over na gedacht, maar hoe ervaart de consument dit nou daadwerkelijk?

Wij bieden u verschillende methodes aan om dit te onderzoeken. Of het nu gaat om een bezoek op locatie, het inzetten van onze mystery shoppers of zelfs het undercover laten meedraaien van 1 van onze medewerkers, wij staan voor u klaar. 

 

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen voor een oriënterend gesprek.

 

Onderzoeken

Nadat  duidelijk geworden is wat u van ons verwacht en wat u onderzocht wil hebben gaan we over tot het onderzoeken. Vaak door onze business scan in te zetten komt er al een hoop naar voren. Maar wilt u dieper op een onderwerp ingaan, kunt u ook onze mystery shoppers inzetten of ons undercover mee laten draaien binnen uw organisatie.

Rapportage

Zodra de onderzoeken zijn afgerond en wij alle benodigde informatie hebben verzameld, gaan wij dit omzetten tot een duidelijke en heldere rapportage. Dit kunnen wij u in een verslag toezenden  of bespreken op locatie met behulp van een presentatie. Wat u ook kiest, wji zorgen er voor dat iedere laag van de organisatie de juiste informatie op het juiste moment ontvangt.

Doorvoeren

U heeft dan nu een rapport met plan van aanpak op uw bureau liggen. Natuurlijk wilt u aan de slag met de resultaten.  Wij staan eventueel klaar om samen met u verbeteringen door te voeren en groei te realiseren. Wij komen met een plan van aanpak of maken deze samen met u. Hierna zullen wij de vertaling maken naar de werkvloer en deze begeleiden. 

Klantbeleving

We zien de afgelopen jaren steeds vaker dat organisaties hun best doen om “de klant centraal” te stellen. Vaak vanuit de gedachte: wij weten wat goed is voor onze klant en wij richten onze business zo in zoals dat goed is voor de klant. Door het grote aanbod van bedrijven en de opkomst van de vele online verkoopsite's, is er de laatste jaren veel veranderd. De klant is mondiger en weet wat hij wil en zoekt. Ze komen nog naar de winkels en hotel- horeca gelegen heden om juist de klantbeleving nog te ervaren en het je daardoor te gunnen.

Door de ogen van een klant naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de klantbeleving mee begint.