Uitvoeren

Hoe zorg je ervoor dat veranderingen succesvol worden doorgevoerd in de praktijk? Dat is een vraag die bij veel organisaties wordt gesteld en u bent daarop vast geen uitzondering. Veranderen is vaak moeilijk en levert altijd wel ergens weerstand op. Mensen begrijpen niet waarom er veranderingen (moeten) plaatsvinden en zijn bang voor het onbekende en de problemen die dit vaak met zich mee brengt.

Een goed overwogen plan en de juiste begeleiding neemt al veel van deze onzekerheden weg. Redsupport kan u helpen om hierin het overzicht te bewaken, maar wij kunnen meer. Heeft u namelijk een uitbereiding of aanpassing in uw werkproces, laat Redsupport dan de implementatie voor u uitvoeren.

Samen met u nemen we uw plan door en maken daarop een stappenplan. Wij zullen stap voor stap de implementatie doorvoeren en hierbij gebruik maken van uw eigen medewerkers. Gelukkig is namelijk ook een deel van de medewerkers enthousiast. Door juist hen te stimuleren en prikkelen, lukt het beter om de veranderingen te verbreden. Iedere stap die wij nemen in dit proces wordt geëvalueerd en meegenomen naar de volgende stap.

 

 

Onderzoeken

Nadat  duidelijk geworden is wat u van ons verwacht en wat u onderzocht wil hebben gaan we over tot het onderzoeken. Vaak door onze business scan in te zetten komt er al een hoop naar voren. Maar wilt u dieper op een onderwerp ingaan, kunt u ook onze mystery shoppers inzetten of ons undercover mee laten draaien binnen uw organisatie.

Rapportage

Zodra de onderzoeken zijn afgerond en wij alle benodigde informatie hebben verzameld, gaan wij dit omzetten tot een duidelijke en heldere rapportage. Dit kunnen wij u in een verslag toezenden  of bespreken op locatie met behulp van een presentatie. Wat u ook kiest, wji zorgen er voor dat iedere laag van de organisatie de juiste informatie op het juiste moment ontvangt.

Doorvoeren

U heeft dan nu een rapport met plan van aanpak op uw bureau liggen. Natuurlijk wilt u aan de slag met de resultaten.  Wij staan eventueel klaar om samen met u verbeteringen door te voeren en groei te realiseren. Wij komen met een plan van aanpak of maken deze samen met u. Hierna zullen wij de vertaling maken naar de werkvloer en deze begeleiden. 

Klantbeleving

We zien de afgelopen jaren steeds vaker dat organisaties hun best doen om “de klant centraal” te stellen. Vaak vanuit de gedachte: wij weten wat goed is voor onze klant en wij richten onze business zo in zoals dat goed is voor de klant. Door het grote aanbod van bedrijven en de opkomst van de vele online verkoopsite's, is er de laatste jaren veel veranderd. De klant is mondiger en weet wat hij wil en zoekt. Ze komen nog naar de winkels en hotel- horeca gelegen heden om juist de klantbeleving nog te ervaren en het je daardoor te gunnen.

Door de ogen van een klant naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de klantbeleving mee begint.