Overzicht

Het belangrijkste aspect van een goede implementatie is communicatie. Dit lijkt voor de hand te liggen, maar toch gebeurt dit vaak niet voldoende. Is iedereen op de hoogte van de verandering en het uiteindelijke doel. Weet iedereen zijn taak en bezitten ze de juiste middelen en vaardigheden? Kortom, om het goed te laten verlopen zal er tussen alle afdelingen en van boven naar beneden goed gecommuniceerd moeten worden.

Hier kunnen wij een belangrijke rol voor u in spelen. Wij kunnen als onafhankelijke coördinator van uw project er voor zorgen dat het overzicht bewaakt blijft en er geen belangen verstrengeling ontstaat waardoor uw project kan mislukken.

 

Onderzoeken

Nadat  duidelijk geworden is wat u van ons verwacht en wat u onderzocht wil hebben gaan we over tot het onderzoeken. Vaak door onze business scan in te zetten komt er al een hoop naar voren. Maar wilt u dieper op een onderwerp ingaan, kunt u ook onze mystery shoppers inzetten of ons undercover mee laten draaien binnen uw organisatie.

Rapportage

Zodra de onderzoeken zijn afgerond en wij alle benodigde informatie hebben verzameld, gaan wij dit omzetten tot een duidelijke en heldere rapportage. Dit kunnen wij u in een verslag toezenden  of bespreken op locatie met behulp van een presentatie. Wat u ook kiest, wji zorgen er voor dat iedere laag van de organisatie de juiste informatie op het juiste moment ontvangt.

Doorvoeren

U heeft dan nu een rapport met plan van aanpak op uw bureau liggen. Natuurlijk wilt u aan de slag met de resultaten.  Wij staan eventueel klaar om samen met u verbeteringen door te voeren en groei te realiseren. Wij komen met een plan van aanpak of maken deze samen met u. Hierna zullen wij de vertaling maken naar de werkvloer en deze begeleiden. 

Klantbeleving

We zien de afgelopen jaren steeds vaker dat organisaties hun best doen om “de klant centraal” te stellen. Vaak vanuit de gedachte: wij weten wat goed is voor onze klant en wij richten onze business zo in zoals dat goed is voor de klant. Door het grote aanbod van bedrijven en de opkomst van de vele online verkoopsite's, is er de laatste jaren veel veranderd. De klant is mondiger en weet wat hij wil en zoekt. Ze komen nog naar de winkels en hotel- horeca gelegen heden om juist de klantbeleving nog te ervaren en het je daardoor te gunnen.

Door de ogen van een klant naar je eigen prestaties, processen, producten of diensten kijken, dat is waar het verbeteren van de klantbeleving mee begint.