Bereikbaarheid

Bereikbaar zijn voor je klanten of gasten is de normaalste zaak van de wereld toch?

 

Maar je kan ook vast wel de verhalen dat er vaak gebeld moet worden of dat je lang in de wacht staan.  Of je vult een contactformulier in en krijgt een standaard mailtje “u reactie is ontvangen, u ontvangt zo spoedig mogelijk bericht” alleen moet je die nog krijgen.

 

 

Telefonisch bereikbaarheid

Met een telefonisch onderzoek krijgt u inzicht in:

·       Vriendelijkheid en snelheid van opnemen

·       Verstrekking van de juiste informatie

·       Het aan de lijn krijgen van de juiste persoon

·       Maken en opvolgen van terugbelnotities

 

 

Bereikbaar per e-mail

Onderzoek per e-mail geeft u inzicht op:

·       Het wel of niet beantwoorden van de e-mail

·       Snelheid van de beantwoording

·       Volledigheid van het antwoord

·       Gevoel bij het antwoord

 

Een bereikbaarheid onderzoek is goed te combineren met Mystery calling of uit te bereiden met training

 

Neem vrijblijvend contact op of vraag om onze informatiefolder.